Bewertung Swiss-Belhotel International Limited
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Für eine faire Bewertung hatten Sie direkten geschäftlichen Kontakt mit dem zu beurteilenden Unternehmen. Unser Bewertungssystem basiert im Gegensatz zu anderen auf dem Prinzip, dass ein Unternehmen einen Eintrag zeitnah kommentieren kann. Bewertungen werden erst nach der Unternehmensantwort oder Ablauf der Zeit für die Kommentierung veröffentlicht.
Sterne-Bewertung:
1 = sehr schlecht / 2 = schlecht / 3 = eher schlecht / 4 = eher gut / 5 = gut / 6 = sehr gut
Bewertung
Gesamteindruck:Freundlichkeit der Mitarbeiter:
Schnelligkeit bei Anfragen oder Bestellungen:
Service z.B. im Restaurant, Rezeption, Hotel-Roomservice:
Sauberkeit der Lokalität:
Preis / Leistung der Waren oder Dienstleistungen:
Lage Standort bei Besuch vor Ort:
Die Konsumentenbewertung für Swiss-Belhotel International Limited in Unit 904, 9/F., AXA Centre, Wanchai wird durchgeführt durch HELP Media AG, Zürich. Konsumentenbewertung.ch ist das Bewertungssystem von HELP.CH ®. Konsumenten können auf Help.ch und im HELP-Netzwerk Firmen mit einer Note von 1 (niedrig) bis 6 (hoch) bewerten und zusätzlich Kommentare und Tipps für zukünftige Kunden hinterlassen. Unternehmen können sich so durch gute Bewertungen positionieren und Konsumenten profitieren von den Erfahrungsberichten anderer.
Über Swiss-Belhotel International Limited
Swiss-Belhotel International was founded in 1986 by Mr. Peter Gautschi, former Executive Vice President of The Peninsula Group for whom he worked for 30 years.
Comprising many industry specialists, the company is able to offer management and consultancy in all aspects of the hotel, serviced apartments, club and golf operations, including operational management, project management and co- ordination, marketing, sales and public relations activities, technical and financial services.
Swiss-Belhotel International is unique compared to other Asian and most international hotel management and consultancy companies with its philosophy of active consultation with the property owner/s. An increasing number of owners wish to be fully informed on the day-to-day operations of their hotel, serviced apartments, club and/or restaurants. This has tended to be discouraged by other hotel management companies, whose policy is often to stamp their own particular brand of management and marketing on the operation, free from "outside" interference.
While the standard hotel management contract that is regularly used in the industry may provide the owning company with an independent management structure, it does not necessarily encourage owners, management and hotel personnel to become first-class professionals in their own right by working together as complimentary management and investment teams.
The ultimate Swiss-Belhotel International philosophy is to build a "partnership" with the property owner and investor so that their objectives and goals are achieved and the success and growth of Swiss-Belhotel International is ensured.