Bewertung SAS Scandinavian Airlines
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Für eine faire Bewertung hatten Sie direkten geschäftlichen Kontakt mit dem zu beurteilenden Unternehmen. Unser Bewertungssystem basiert im Gegensatz zu anderen auf dem Prinzip, dass ein Unternehmen einen Eintrag zeitnah kommentieren kann. Bewertungen werden erst nach der Unternehmensantwort oder Ablauf der Zeit für die Kommentierung veröffentlicht.
Sterne-Bewertung:
1 = sehr schlecht / 2 = schlecht / 3 = eher schlecht / 4 = eher gut / 5 = gut / 6 = sehr gut
Bewertung
Gesamteindruck:Freundlichkeit der Mitarbeiter:
Schnelligkeit bei Anfragen oder Bestellungen:
Die Konsumentenbewertung für SAS Scandinavian Airlines in Postfach 872, 8302 Kloten wird durchgeführt durch HELP Media AG, Zürich. Konsumentenbewertung.ch ist das Bewertungssystem von HELP.CH ®. Konsumenten können auf Help.ch und im HELP-Netzwerk Firmen mit einer Note von 1 (niedrig) bis 6 (hoch) bewerten und zusätzlich Kommentare und Tipps für zukünftige Kunden hinterlassen. Unternehmen können sich so durch gute Bewertungen positionieren und Konsumenten profitieren von den Erfahrungsberichten anderer.
Über SAS Scandinavian Airlines
Scandinavian Airlines International is the leading and preferred airline for travel between Scandinavia and North America & Asia.
Our focus is on non-stop-traffic to/from and via Copenhagen and Stockholm.
We offer three service classes and have Europe's best Intercontinental business travel service. We fly to all major destinations.
"Our operating environment and the attitudes and values of our customers have changed rapidly in recent years. Increased flexibility is demanded from airlines. Today’s business travelers demand flexibility and individually adapted solutions and look for services with increased comfort, privacy and well being. Over the years, Scandinavian Airlines has been a pioneer within various areas pertaining to development and service, and this work continues. Passengers are able to travel on their own terms. We offer services to those that require the possibility of rebooking their trips or utilizing travel time more efficiently. But we also have competitive offers for those who are only looking for lower prices. We would like our customers to experience simplicity, choices, consideration and individual service when they travel with SAS. In an increasingly competitive market, the ability and willingness to change will be the focus for airlines that would like to continue to maintain their positions at the head of the competition. Here, SAS is in a class of its own, " says Lars Lindgren CEO of Scandinavian Airlines International.
The aircraft fleet consists of Airbus 340-300s and Airbus A330-300s. Other destinations outside Scandinavia are New York, Chicago, Washington and Seattle in the US and Bangkok, Beijing, Shanghai and Tokyo in Asia.